6 Avantaje ale unui magazin comercial de tip container

Unii dintre voi le cunoasteti sub denumirea de „pop-up shop”, deja celebra in Statele Unite ale Americii si nu numai. Aceste magazine, de diverse dimensiuni, au intrat de ceva timp si pe piata noastra, iar in ultimii ani au avut o crestere impresionanta in popularitate. Astazi ne propunem sa aruncam o privire asupra factorilor ce stau la baza unei astfel de achizitii.

1

Raportul excelent calitate/pret 

Pe langa bataile de cap pe care le au cei care se hotarasc sa construiasca un magazin la sol, de la zero, investitia initiala este destul de mare. Magazinele de tip container, realizate intr-o fabrica moderna, printr-o tehnologie inovatoare, sunt gata intr-un timp foarte scurt, iar costul lor este mult mai mic, fata de constructiile standard (zidarie).

2

Responsabilitati pe termen scurt 

Cand te-ai hotarat sa iti deschizi o noua afacere, cu siguranta esti pregatit, atat fizic cat si moral, pentru o cursa lunga, de rezistenta. Insa, mai ales in Romania, unde termenii si legile se schimba de la o zi la alta, e posibil ca planul initial sa sufere diverse modificari, printre care se poate regasi si locatia, sau vadul, cum ii mai spunem noi pe plaiurile mioritice.

Cu un magazin de tip container, brand-ul nu mai este legat de o pozitie fixa si se poate adapta la orice schimbare. Sunt firme care isi deschid astfel de magazine doar pe sezon, atunci cand traficul si vanzarile sunt in crestere. Puteti vedea destule exemple prin statiunile de la malul marii negre, pe timp de vara.

constructie modulara europa fm

Pe piata autohtona, una dintre companiile de top in acest domeniu este Termocontainer, producator de containere din panouri tip sandwich.

3

Atrage atentia si starneste curiozitate 

Cu totii am trecut pe langa un magazin nou, aparut peste noapte si de multe ori am fost tentati sa intram, macar sa aruncam o privire, poate cine stie, gasim ceva interesant sau cum ii place romanului, la un pret redus.

Exista si studii care au confirmat acest aspect, mai ales atunci cand magazinul are un design inedit. Pe meleagurile mai indepartate, firme de renume precum Target, Levi’s sau Adidas au folosit cu succes acest aspect, pentru a genera acel „buzz” atunci cand lansau un nou produs sau o promotie speciala.

Mai jos regasiti un video cu deschiderea unui astfel de magazin temporar, de catre Nike, in Torronto.

4

Permite testarea pietei 

Datorita costului redus, mentionat anterior, precum si datorita posibilitatii de a fi mutat oricand, magazinul de tip container, permite micului antreprenor sa testeze piata, pentru o anumita perioada de timp. Cu siguranta ar putea plati o firma specializata in studiul pietei, insa datele obtinute prin deschiderea unui magazin fizic, sunt mult mai amanuntite si mai apropiate de adevar.

Click aici pentru a vedea mai multe constructii din containere cu destinatie spatiu comercial

5

Incurajeaza cumparaturile spontane 

Tipul acesta de magazine temporare creeaza acel imbold, de a cumpara acum. Spre deosebire de lanturile mari de magazine, acestea se prezinta ca o „editie limitata” de care clientii trebuie sa profite in acest moment, pentru a nu regreta mai tarziu.

6

Ofera posibilitatea expansiunii  

In functie de etapa la care se afla fiecare afacere, in anumite cazuri va veni si acel moment in care antreprenorul se va gandi la o expansiune, poate in alt cartier sau poate chiar in alt oras. Chiar daca afacerea a pornit cu un magazin standard, magazinele de tip container sunt din nou alegerea cea mai potrivita pentru aceasta etapa.

Acestea pot fi utlizate chiar si de catre cei ce detin o afacere online, de tip ecommerce, pentru a deschide un showroom sau macar un punct de ridicare. Stim cu totii de ce cumparam in 90% din cazuri de la Emag, nu?

 

Lasa un comentariu

Leave a reply